top of page

הישארו מעודכנים

פוסטים אחרונים
דברים נוספים
אין עדיין תגים.

חיבור הנקודות שלי

מכירים את הסרטון של סטיב ג'ובס, בו הוא מספר איך כל שקרה בחייו (גם ובמיוחד המאורעות ה"קשים") הוביל אותו למקום המדויק עבורו?... אז זה גרם לי להסתכל על הבדיעבד שלי ולראות האם ואיך הנקודות שלי מתחברות? מעניין? מוזמנים להמשיך לקרוא ... אז בואו נתחיל, גדלתי בבית דתי ובגיל מאוד צעיר הבנתי שאני הדת זה כנראה לא, וכשיכולתי, בגיל 17 עזבתי את הדת ובעקבות החלטה זו גם את הבית. הדבר הוביל למפגש עם אנשים זרים שרצו לעזור, חלקם טובים יותר וחלקם פחות, הדבר הוביל לשירות צבאי כחייל בודד – אני לעצמי. הדבר הוביל אותי להתמודדות עם אמונה! מה זה? האם יש דבר כזה בכלל? מה שהוביל אותי לחוויות והתנסויות לא פשוטות...

 

מה שהוביל אותי לחפש יציבות ולמצוא עבודות יציבות (מנהלת חשבונות, כי תמיד יהיה צורך באחת כזאת, מנהלת כח-אדם, קניינית ושוב מנהלת חשבונות ועוזרת חשב... שעות מול מחשב, נתונים מספרים... מה שהוביל אותי לרגע קריטי שהבנתי שדי!!! מה שהוביל אותי לפגישה מקרית עם קואצ'רית (כשלא היה לי מושג מה זה אומר)... מה שהוביל לתהליך אימון אישי - אני והיא. מה שהוביל ללימודי NLP, איך לתכנת את תת המודע שלנו (בשבילי), מה שהוביל לעזיבת מקום העבודה ה"יציב". מה שהוביל אותי לחיפוש ובעקבותיו לימודי עיצוב פנים. מה שהוביל אותי למפגשי אימון עסקי (איך מתחילים עסק) מה שהפך להיות הבית האימוני שלי מה שהוביל ללימודי מאמנים וטריינרים (אימון אישי ליחידים ולקבוצות) מה שהוביל למפגשי אימון קסומים ומרגשים עם אנשים/מתאמנים מופלאים! מה שהוביל לייעוץ עסקי שבו אמרה לי היועצת: "בזמן שאנו מגדירות א העסק שלך ומקדמו אותו – תעבדי במשהו במקביל" מה שהוביל לחיפוש... אם לעבוד - אז במה שאני אוהבת. מה שהוביל לשאלה: "מה אני אוהבת?" התשובה הופיע מהר ובהפתעה: ילדים! אני צריכה אנרגיה של ילדים, אני אוהבת ילדים! מה שהוביל לעבודה עם ילדים, למעלה מ-100 ילדים שנכנסו לחיי בשנה הראשונה. ילדים שנתנו בי אמון (מרגש כל פעם מחדש ולא מובן מאליו), שיתפו אותי ברגשות שלהם, ברגעי השמחה והכאב, פגיעה. נתנו לי את הזכות להציץ לעולמם ואני התאהבתי אפילו יותר, בהתמודדיות שלהם, ברגישות שלהם, ברגעי החמלה. מה שהוביל לשאלה: "מה אני רוצה לעשות עם ילדים? מה אני רוצה להיות עבורם?" מה שהוביל להעצמת ילדים, אני הכי טובה בלהאמין בהם ולהעצים אותם! מה שהוביל למפגש עם קהילת העצמה בדרך הקשב - חוגי העצמה לילדים!

פעילות חוויתית המנגישה בפשטות כלים לפיתוח קשב ומיומנויות לחיים.

ואם אני מסתכלת לאחור בהקשר של ילדים, הם תמיד היו בחיי... אחיינים שצמודים אליי וישנים אתי במיטתי, סביבי ולידי כל הזמן ואני סביבם ואתם כמובן, ילדי השכנה שבטוחים שאנחנו משפחה, במפגשים עם חברים - אותי לרוב תמצאו עם הילדים, ילדים שזכיתי לפגוש בחוגים, בבית הספר שמחבקים, פונים ומשתפים כי הם יכולים. ואני מודה ושמחה על החיבור המהיר, הכנה והאוהב שנוצר בינינו כל פעם מחדש.

אז מי אני?

נעים מאוד, עופרה שוקר

מאמנת אישית, מאסטר NLP

ומנחה בדמיון מודרך

מה אני עושה?

מאמנת את הבוגרים שבינינו ומעצימה ילדים!!!

אנו לעולם היוצרים! גם אם מרגיש לנו שהמציאות הזאת נוצרה בחיינו...


אימון אישי

פשוט ומייצר תוצאות!

עכשיו זה זמן טוב לעצור, להבחין ולשנות - ליצור אחר! טוב יותר :)

bottom of page