top of page

הישארו מעודכנים

פוסטים אחרונים
דברים נוספים
אין עדיין תגים.

החיים הם אוסף של חוויות


החיים שלנו מורכבים מאוסף של חוויות, סך הרגעים שאנו חווים, לא סתם כשמגיעים לגיל מבוגר ישנו מן טקס שכזה "חיים שכאלה", אנו נעלה זכרונות או במקרה הטוב מישהו אוהב ייצר עבורו מצגת או ספר זכרונות שיאגד בתוכו את כל הזכרונות: החוויות, הרגעים, האנשים שביקרו לקחו חלק בחיינו... ולנו כבר היום ישנה האפשרות ליצור את הזכרונות שיופיעו בספר הזה :) ... כן, אנו מייצרים את החוויות שבחיים שלנו (הן לא קורות לנו)

 

כן, אנו מייצרים את החוויות שבחיים שלנו (הן לא קורות לנו) ויותר מזה אנו יכולים להשפיע ולבחור איך תהיה החוויה שלנו: האם תהיה זו חוויה נעימה או בלתי נסבלת, חוויה כיפית או מטרידה, חוויה אוהבת או מאכזבת. כן. אנחנו המשפיעים והיוצרים גם את החוויות / הרגעים שאנו אוהבים וגם את אלו שממש לא... אם כך, איך זה קורה בדיוק? התחילו בבחירה, בחירה שבספר הזכרונות שלכם יופיעו מלא חוויות טובות ורגעים מאושרים. ועכשיו, איך עושים זאת: צרו מודעות לעצמכם ולכל רגע בחייכם, שימו לב מי אתם רגע לפני שאתם יוצאים אל עבר החוויה, מה אתם מרגישים, האם עכשיו כשאתם יוצאים לטיול שתכננתם או לפארק או לחברים או אפילו קמתם בבוקר ואתם יוצאים לעבודה או מתעוררים לילדים / לבן הזוג - איך אתם מרגישים? מה המחשבה שעוברת לכם בראש? אם יש שם שמחה / אופטימיות / התרגשות - מעולה! אם לא, צרו את זה - שנו!


דמיינו לכם יום בחייכם, מה אם הייתם יכולתם ליצור חוויה טובה יותר? זכרון שמח יותר לספר הזכרונות שלכם... איך עושים את זה? אימון אישי פשוט ומייצר תוצאות! לחיי חיים טובים יותר – מגיע לנו.


ומה אם הייתם יכולים ליצור עבור הילד שלכם חוויה טובה יותר?



השינוי שמתחיל בך | המציאות שלו עכשיו גם כסדנה!

פשוט ומייצר תוצאות! עכשיו זה זמן טוב לעצור, להבחין ולשנות - ליצור אחר! טוב יותר :)


bottom of page