top of page

הישארו מעודכנים

פוסטים אחרונים
דברים נוספים
אין עדיין תגים.

ילדים, זה לא מה שחשבנו


ככל שנמצאים בין ילדים מכירים אותם, רוכשים את אמונם ומגלים מיהם באמת... מה אופיים, מהם דרכי הפעולה, ההרגלים שלהם, מה מעסיק אותם ובמיוחד עם מה הם מתמודדים ואז מגלים ש... זה לא מה שחשבנו - אותו ילד שנראה לכאורה מסתדר, מחוייך, לא מתעסק ב"שטויות": ריבים בין ילדים, הקנטות, ויכוחים... כשמכירים אותו מגלים ש...

 

מגלים שהוא לא מתעסק ב"שטויות" כי יש לו דברים חשובים יותר שמעסיקים אותו: ריבים במשפחה, הורה לחוץ, הורים שנפרדו או כל דבר אחר שגרם לו ללמוד שהכי טוב שיתנתק מריבים וויכוחים וייראה שמח, יראה שטוב לו כי אולי אז הדברים החשובים באמת יסתדרו. שימו לב, כל ילד צריך את תשומת הלב שלנו. כל ילד צריך מישהו שיקשיב לו - כי רק אז הוא ישתף ונוכל להבין באמת מה עובר בראש של הילד הכל-כך יקר.


גם במקרים של חרם על ילד או ריבים והתעללויות בין ילדים - הילד לרוב לא ישתף, לא יספר - אלא אם כן ירגיש בטוח. ירגיש שיש שם מישהו שמכיל, מקבל, לא שופט ולא בהכרח ממהר לפעול - אלא מקשיב ובודק עם הילד מה הכי טוב עבורו וביחד מוצאים פתרון.


ילדים מתמודדים וחווים המון - עדיין אין להם השריון שאנו המבוגרים בנינו לעצמנו - הם חווים שמחה, אהבה ואושר במלוא העוצמה - הם חווים כאב, תסכול, פגיעה והשפלה במלוא העוצמה.


בשביל הילדים.



השינוי שמתחיל בך | המציאות שלו עכשיו גם כסדנה!

פשוט ומייצר תוצאות! עכשיו זה זמן טוב לעצור, להבחין ולשנות - ליצור אחר! טוב יותר :)


bottom of page