top of page

הישארו מעודכנים

פוסטים אחרונים
דברים נוספים
אין עדיין תגים.

להנות מהדרך!




נולדנו לעולם וכבר מהרגעים הראשונים עודדו אותנו להשיג תוצאות, למחוא כפיים (תעשה כפיים), לחייך (נו.. חיוך) , לאכול לבד (מי אוכל לבד?), ללכת (מי בא אלי?) ועוד... וכך גדלנו לתוך עולם של השגת יעדים. אך זכרו שהיתה דרך להשגת היעד והדרך היתה ארוכה יותר מהרגע האחד בו השגנו את היעד ואז עברנו ליעד הבא. ואני פה עכשיו כדי לשאול אתכם: איך היתה הדרך? האם נהניתם מהדרך? כי אם הדרך היא הרוב, וחיינו הרי מלאים ביעדים כך שאנו רוב הזמן בדרך אל... היעדים אמנם השתנו מאז שהיינו ילדים קטנים, אנו כבר לא צריכים ללמוד לאכול או ללכת :-) ועדיין זה בדיוק אותו הדבר, אנו פשוט בדרך להשגת יעדים חדשים: עיסוק חדש, לימודים, משפחה, זוגיות, כושר, בטחון עצמי, חוויות, טיול, הגשמה... וגם עכשיו כשאנו כבר גדולים, עדיין רוב הזמן אנו בדרך להשיג את היעדים החדשים שלנו. איך נראית הדרך שלכם? ...

 

איך נראית הדרך שלכם? ... בדיוק כמו שנוסעים ברכב ליעד ששמנו בוויז, כשאתם מסתכלים לצדדים מה אתם רואים? האם אתם מסתכלים לצדדים? האם אתם מסתכלים ואוהבים את מה שאתם רואים? האם אתם בהודיה על הדרך? האם אתם נמצאים עם אנשים שאתם אוהבים? האם אתם בוחרים לנסוע בדרך שאתם אוהבים יותר? אילו תחושות יש שם? כי כך בדיוק נראים חיינו!... האם בחיים שלך כשאתה בדרך לעבודה, למשפחה, לחברים, לטיול הבא, להגשמה שלך – האם שם בחרת את הדרך הטובה ביותר עבורך? האם שם בחרת מי יקיף אותך? האם שם בחרת להוקיר תודה? ואילו תחושות מופיעות שם?


מאחלת לכולנו שנהנה מהדרך! החיים הם הדרך ליעד הבא ...

אימון אישי - פשוט ומייצר תוצאות! לחיי חיים טובים יותר - מגיע לנו. עכשיו זה זמן טוב לעצור, להבחין ולשנות - ליצור אחר! מהנה יותר :)


bottom of page