top of page

הישארו מעודכנים

פוסטים אחרונים
דברים נוספים
אין עדיין תגים.

במיוחד להורים!



למה אימון אישי חשוב אפילו יותר להורים? ההורה הנו הגורם המשפיע ביותר בחיים של הילד שלו... נכון, יש שם עוד גורמים משפיעים כמו: המורים, הדודים, אחים גדולים ויש עוד בוגרים בחיים של הילד שהם גורמים משפיעים גם כן, אך עדיין אני מאמינה שההורה, הוא הגורם המשפיע ביותר בחיים של הילד שלו :-) ההורה, הוא המודל שהילד מסתכל עליו וגם מחקה אותו בשלב מסוים. הילד בטוח שההורה שלו הוא הכי טוב שיש, אבא שלו הכי חזק, אמא שלו הכי חכמה ועוד... מכירים את השיר: "לאבא שלי יש סולם מגיע כמעט עד שמיים ואבא שלי..." (זה זהה גם לאמא). הילדים מסתכלים על ההורים בהערצה: "זה אבא שלי!", "זאת אמא שלי!" ובשלב מסוים מתחילים גם לחקות אותם... וזה מקסים! כי הדברים הטובים שבנו שאנו אוהבים כמו: השמחה, האופטימיות שלנו או אולי ההתמדה, ההעזה, האומץ ועוד. הדברים שאנחנו אוהבים בעצמנו, שאנחנו אוהבים שהם בחיים שלנו והם גם משרתים אותנו אז מעולה שהם "עוברים הלאה"... בנוסף לדברים הטובים שאנחנו אוהבים שעוברים לילד עוברים גם הדברים הפחות טובים...

 

גם אותם הוא מחקה, הוא מחקה את החוסר סובלנות שלנו, במידה וזה מה שיש שם. הוא מחקה את הייאוש מדברים, אולי מתוסכל כשמשהו לא מצליח לו. כל מיני דברים שבנו שאנחנו לא אוהבים ואנחנו איכשהו למדנו "לחיות" אתם, זה בסדר, זה חלק מהחיים שלי / ממי שאני, אני כבר יודע איך להתמודד עם זה, אולי אפילו אני "מקבל" את זה. האני מאמין שלי: ילד הגיע כמתנה לעולם, מתנה להורים שלו ומתנה בכלל לכל מי שסביבו ועם המתנה הזאת מגיעה גם האחריות, כשאנו מקבלים משהו חדש אנו צריכים לשמר אותו, לתת לו סביבה שבה הוא יכול לגדול, זה בדיוק כמו כשנקבל משהו חדש שאנחנו אוהבים ואנחנו רוצים לשמור עליו, אנחנו צריכים לתת לו את הסביבה הנכונה, את הסביבה המתאימה עבורו כדי שהוא יוכל לגדול ולהתפתח למי שהוא צריך להיות... ואם אנחנו חלק מהסביבה שלו, אז בואו עכשיו נבחר לשנות ולשפר את הסביבה שלו, שתהיה לו יותר טובה, כדי שמה שהוא יחקה בנו –יהיה טוב עבורו, שמה שהוא ייקח מאתנו יהיו הדברים שאנחנו באמת אוהבים בעצמנו ומה שאנחנו לא אוהבים גם נראה לו שאפשר לשנות, ואז גם אם הוא לקח כבר משהו שאנחנו פחות אוהבים בעצמנו, עכשיו הוא גם יכול לקחת והוא רואה את היכולת לשנות. ז"א שאתם יכולים ליצור את השינוי גם לפני שהוא התחיל לחקות אתכם את זה ו"ניכס" את אותם הדברים הפחות טובים לעצמו וגם אם הוא כבר לקח מאתנו את הדברים הפחות טובים שהועברו אליו ב"ירושה", אז עכשיו אחרי שאני יוצרת את השינוי בי – הוא יודע שגם הוא יכול לשנות, שגם לו יש את היכולת, שאפשר לשנות... כי אם הייתי חסר סובלנות ולחוץ והיום אני יותר שליו ויותר סובלני אז הילד לומד ויודע שגם הוא יכול ליצור את השינוי. זה בידיים שלנו לייצר עבורו, עבור הדבר המקסים הזה שנמצא בחיים שלכם, ליצור עבורו סביבה טובה יותר, מאפשרת יותר.


אז... אני מזמינה אתכם, בואו תעשו את הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות, לבוא וליצור שינוי בחיים שלכם כדי שהסביבה שלו תשתנה ויהיה לו יותר קל, יותר נעים, יותר אפשרי, יותר בטוח לצמוח משם למי שהוא רוצה לגדול ולהיות. צרו אתי קשר ובחרו ליצור את השינוי הנכון לכם - עבורם.


ילדים הם "מראה" – לרוב רואים את מה שדומה לנו ושאנו אוהבים, אך מה מופיע שם שאתם לא אוהבים לראות? הגיע הזמן לעצור ולא להעביר יותר את האמונות שאנו לא אוהבים ויוצרים כאב, תסכול או אפילו רק קושי... לבדוק ואפילו להוכיח לעצמנו שאפשר אחרת - ואת זה להעביר הלאה. מזמינה אותך, להסתכל ב"מראה" שלך ולזהות משהו שאתם לא אוהבים שמופיע שם. עכשיו זה זמן טוב לעצור! להבחין ולשנות – ליצור אחר! טוב יותר! מקדם! עכשיו זה הזמן היחיד שקיים ומה שיקרה אחרי זו ההשפעה של החדש שנבחר ליצור עכשיו.


אימון בשיטת אפקט הפרפר - פשוט ומייצר תוצאות :)



bottom of page