top of page

הישארו מעודכנים

פוסטים אחרונים
דברים נוספים
אין עדיין תגים.

שינוי?!



הדבר שמרבית בני האדם נמנעים ממנו – הוא שינוי. הפחד מהלא ידוע גורם לנו להישאר גם במקומות שלא טוב לנו בהם ואפילו לחוות שוב ושוב אותן סיטואציות בחיים שאנחנו ממש לא אוהבים...

 

ולרוב אנחנו לא שמים לב שהתוצאות שמופיעות בחיינו במרחב חיים מסוים – חוזרות על עצמן שוב ושוב... ובפעמים שאנו כן מודעים ורואים את התוצאה חוזרת על עצמה – אנו מנסים לשנות את התוצאה ולא מצליחים ואז מגיע התסכול והאכזבה ואולי גם הייאוש "זה לא ישתנה לעולם" וכד', כי כשאנו מנסים לשנות תוצאה אנו מכשילים עצמנו מראש מהסיבה הפשוטה שתוצאה לא ניתן לשנות, ניתן לשנות רק את אחד המשתנים היוצרים את התוצאה.

בני-האדם מתנהלים כאילו מה שיש להם עכשיו – ידוע ובטוח, כשבעצם הדבר היחיד שבטוח זהו השינוי :-) הרי גם אם היום העסק שלך בסדר – מחר זה יכול להשתנות... הרי גם אם היום מערכת היחסים שלך בסדר – מחר זה יכול להשתנות... הרי גם אם היום הבריאות שלך בסדר – מחר זה יכול להשתנות... השינוי יכול להיות לטוב או לרע... אז איך אפשר להסביר את זה שבני אדם בתחומים מסוימים בחייהם חווים הצלחה-מרוצים ושמחים מהתוצאה שמופיעה שם, מוכנים בתחום חיים אחר "להסתפק במה שיש" במקרה הטוב או "לקבל את רוע הגזירה" במקרה הפחות טוב. ההסבר פשוט: כאשר אנו, בני האדם עושים צעדים אל עבר משהו חדש שחשוב לנו שיקרה – מופיע הפחד, הפחד שמא לא יצליח, הפחד מהלא ידוע, הפחד שנאבד את מה שיש עכשיו, פחדדד! אז מה? זה רק פחד :-) אפשר להשתמש בו, לזהות אותו ולהכיר בו ולבחור למרות זאת לעשות צעד לעבר השינוי שאני רוצה בחיים שלי! לבחור באהבה על פני הפחד! להזכיר לעצמי למה כן כדאי במקום למה לא (שמופיע כבר כברירת מחדל) הרי אם תסתכלו על זה, יצרתם המון שינויים בחייכם למרות הפחד (לרוב כשלא היתה ברירה), כשפיטרו אתכם, כשהיה כל-כך רע שהייתם חייבים לעזוב, כשנולדו הילדים והייתם חייבים לעבור דירה, כשרציתם לעבור את הטסט, כשפתחתם את לבכם והתאהבתם, כשהתגברתם על פרידה, אני בטוחה שתמצאו עוד מלא דוגמאות :-) הבשורה הטובה שרוב השינויים שאנו צריכים ליצור – הם שינויים קטנים במי שאנחנו! אנו יכולים לשנות נקודת מוצא ו/או נקודת מבט ולצאת אל החיים ממקום טוב יותר.


מזמינה אתכם לבחור לעצור, כן עכשיו באמצע החיים, בזמן שהם קורים... להתבונן ולהבחין במה שיש שם ובמה שהייתי רוצה שיופיע. ממה שאני מרוצה – להוקיר תודה :) וממה שלא - לבחור וליצור את השינוי הנכון ביותר עבורך.


האימון האונטולוגי בשיטת אפקט הפרפר - פשוט ומייצר תוצאות :)

bottom of page