top of page

הישארו מעודכנים

פוסטים אחרונים
דברים נוספים
אין עדיין תגים.

כשצועדים אל עבר החלום...


כשצועדים אל עבר החלום, אל עבר ההגשמה שלנו - ההרגשה שמופיעה פשוט קסומה :) מרבית בני-האדם הבוגרים כבר ויתרו על החלומות שלהם או שפשוט דוחים אותם לזמן מתאים יותר, לתקופה טובה יותר... אך, ישנם אותם בני-אדם שפתאום, באמצע החיים - מחליטים: אני רוצה! אני רוצה לעבור לבית חלומותיי! אני רוצה להיות בזוגיות מאושרת! אני רוצה לעסוק בתחום חדש! אני רוצה לטייל! אני רוצה להיות הורה טוב יותר! אני רוצה להשפיע! ... מקסים! נכון? אז מה קורה ברגע הזה? ברגע הקסום הזה שבן האדם אומר: אני רוצה יותר עכשיו!

 

ברגע שבן האדם הצהיר: אני רוצה יותר - קורים 2 דברים: האחד, התרגשות אוחזת בו, הוא משתף חברים ומשפחה ואז הוא מקבל פידבקים, ישנם האנשים שיגידו לו: מקסים! מגיע לך! לך על זה! אתה יכול! ויהיו האנשים שיגידו: זה לא ילך! למה עכשיו לסכן את מה שיש לך! אתהה מבוגר מדי / אתה צעיר מדי! אתה לא תצליח!


האנשים האלו הם בעצם משקפים עבורנו את ההתרגשות והרצון שלנו לצד הפחדים והחששות שלנו... ואז אנו בוחרים למי לתת מקום, לקולות ש"מורידים" אותנו מהחלומות שלנו או לקולות ש"דוחפים" אותנו לעבר ההגשמה... אחרי שבחרנו להקשיב יותר לקולות המעודדים / התומכים אנו מתחילים לעשות צעדים אל עבר החלום, לעבר ההגשמה שלנו ושוב בכל צעד ישנם רגע לפני או תוך כדי חששות ופחדים, אך אנו בוחרים לעשות את הצעד ושוב לאחר שעשינו את הצעד - מופיעה תחושה מופלאה!


אם יש לכם חלום - לכו להגשים אותו! איך? איך שתבחרו! מתוך אחריות ועם "למה" גדול! למה החלום הזה חשוב כל-כך? מה הוא יאפשר לי? מה אני מלמדת את האחרים סביבי כשאני צועדת אל עבר החלומות שלי? מה צריך להיות שם כדי שאוכל להגיד: "זה אפשרי וגם אני יכולה!" ואז... איך לעשות את זה? פשוט: צעד ועוד צעד ועוד צעד :)


טיפ: הקיפו עצמכם בסביבה תומכת והיו אתם הסביבה התומכת שלכם!


אימון בשיטת אפקט הפרפר - פשוט ומייצר תוצאות!



bottom of page