top of page

הישארו מעודכנים

פוסטים אחרונים
דברים נוספים
אין עדיין תגים.

האושר של הילד שלך...



האושר של הילד שלך, השמחה שלו, ההצלחות שלו, החברויות שהוא מייצר ... - איזה כיף!

בחיים של הילד שלך, מופיעים גם אתגרים: בדימוי העצמי, בלימודים, בקשרים החברתיים, בהתמודדות עם כאב, אכזבה ועוד... ואצל מרבית ההורים מתרוצצת המחשבה: "לו רק יכולתי לעזור לי", "לו רק יכולתי להתמודד במקומו", "לו רק יכולתי להיות שם עבורו ברגעי ההתמודדות"...

 

אז נכון, במרבית רגעי ההתמודדות פיזית לא תהיו נוכחים, אך בהחלט יש לכם את היכולת, כהורים ובכלל כדמות סמכותית בחייהם - להיות הגורם המשפיע בחיים שלהם! להיות הסביבה המעצימה והתומכת הטובה ביותר עבורם! להיות ה"מאמין" הגדול במי שהם יכולים להיות! להוות דוגמא במילים שאנו אומרים ובמעשים! ולתת לו כלים להתמודדויות שיופיעו בחייו (ובכך, להיות אתו ברגעי ההתמודדות). בחיים של כל ילד, יש לכם ההורים את האפשרות והיכולת בבחירה מי אתם מולו, מה אתם מייצגים, איך אתם בוחרים להופיע כגורם המשפיע בחייו! הרבה פעמים המבוגרים באמת מאמינים שאין ביכולתם לסייע... אני פה כדי להגיד לכם שכן, אתם יכולים לסייע! אתם יכולים אפילו יותר! בעזרת שינוי קטן במחשבות שלכם על מה קל לו ומה קשה לו, על מה אפשרי ובלתי אפשרי עבורו, בעזרת שינוי קטן בפעולות שלכם, בדפוסי ההתנהגות שלכם, באפשרותכם וביכולתכם ליצור הבדל גדול עבורו! ולהשפיע טוב לחייו, להשפיע העצמה ואמונה, להשפיע אהבה, שמחה ואושר לחייו :)


טיפ: כאשר אתם מול הילד שלכם (כשאתם שמחים, רגועים, כועסים, לחוצים) - דמיינו מראה מולכם וראו מה הילד שלכם רואה. אם אהבתם - המשיכו כך ואם לא - פשוט תשנו :)


תהליך קצר של אימון יאפשר לכם להתבונן, להבחין וליצור שינוי קטן בכם - שייצור הבדל גדול בשבילו.


אימון בשיטת אפקט הפרפר - פשוט ומייצר תוצאות!


bottom of page