top of page

הישארו מעודכנים

פוסטים אחרונים
דברים נוספים
אין עדיין תגים.

כשמרגיש שלא נותר כלום / כשקשה מדי




ישנם פעמים בחיים שאנו או היקרים לנו, מוצאים את עצמנו עם ההרגשה שקשה מדי, רע מדי ואפילו לפעמים ישנה התחושה שלא נותר כלום... מה עושים עם זה? איך מתמודדים? האם אפשר להתמודד ולצאת מזה? .... התשובה שלי היא: כמובן שאפשר! אפשר לנצח את זה :) איך? ... ברגעים שהמחשבה השלטת היא ש"באמת" זה המצב ו"קשה מדי", רוב בני-האדם ינסו להילחם עם המחשבות, עם ההרגשה וגם אלו הדואגים ליקרים להם שחווים תחושה שכזאת, ייעצו להם לשנות את המחשבה, לא לחשוב על זה... זה לא פשוט! זה עובד, אך זה לא קל לשנות את המחשבה או לא לחשוב על זה... אז מה עושים??? מכניסים ספק!

 

מתעמתים עם המחשבה, התחושה. לא מוכנים לקבל אותה כמו שהיא (הרי היא גורמת לנו רק תחושה קשה ורעה) וכך יוצרים ספק. תחילה יוצרים מודעות, מודעות לכל מחשבה שעולה... וברגע שהמחשבה נאמרת בראשנו, אנו מכניסים שאלה. לדוגמא אם עולה המחשבה: קשה לי מדי, אני לא רואה איך אני יוצאת מזה. פה ישר נכניס שאלות שייצרו ספק לדוגמא: באמת? אולי זה לא נכון? אולי זה זמני? אולי אני פשוט לא יכולה לראות מהמצב הנוכחי? ואם אני לא יכולה לראות אז מה זה אומר? ... אם תעשו את זה מספיק פעמים, ברגע מסוים אתם תאמינו לספק (במקום למחשבה הקשה) ושם תיווצר הקלה, וכאשר אנו חווים הקלה ושקט, אנו יכולים לראות עוד אפשרויות ולבחור אחרת. מאחלת לכולנו רגעים טובים ומשמחים וגם יציאה מהירה וניצחון על רגעים פחות טובים ואף קשים.

פשוט ומייצר תוצאות :)

bottom of page