top of page

הישארו מעודכנים

פוסטים אחרונים
דברים נוספים
אין עדיין תגים.

נקודת המוצא שלך


מהי נקודת המוצא שלך? עם מה אתה יוצא לדרך? כולנו נמצאים בנקודת מוצא מסוימת, כל אחד ונקודת המוצא שלו. מה זאת נקודת המוצא? נקודת המוצא היא מי אני היום? מה אני חושב על עצמי כשאני לבד עם עצמי, האם אני חזק או חלש, אני יכול או לא יכול, זה אפשרי עבורי? אני רגוע או חרד? | מה אני חושב על העולם? על האנשים? העולם קשה או מהנה? אנשים טובים או רעים? אפשר לסמוך על? | איך אני פועל? מה התגובה / הפעולה האוטומטית שלי? האם אני מגיב בכעס או בשלווה? האם אני אופטימי או פסימי? איך אני הולך, זקוף או כפוף? בטוח או חסר בטחון?

 

עכשיו, בתחומים בחיים שלנו שיש לנו תוצאות שאנו אוהבים- מעולה :) אך בתחומים אחרים בהם אנו רוצים תוצאות אחרות – עלינו לשנות את נקודת המוצא. איך עושים את זה? הרי אנו לא מודעים לאמונות שיש לנו שם, שיוצרות את נקודת המוצא הזאת בחיינו, האמונות שלנו נמצאות שם כל-כך הרבה שנים שאנו כבר לא זוכרים אותן או מתי ואיך נוצרו. אז איך יוצאים מזה? עוצרים ויוצרים הבחנה, מזהים את האמונות ומשנים :)

זהו האימון האונטולוגי - פשוט ומייצר תוצאות :)

bottom of page