top of page

הישארו מעודכנים

פוסטים אחרונים
דברים נוספים
אין עדיין תגים.

שיתוף אישי!



לאחרונה אני מוצאת את עצמי מגיעה לבתי-חולים, חלק מהפעמים בזכות התנדבות בעמותה קסומה וחלק מהפעמים מבקרת מאושפזים מדהימים...למי שמכיר אותי, מעולם לא חשבתי שזו אפשרות שאני אמצא את עצמי ביוזמתי מגיעה לבתי-חולים... המחשבה שהייתה שם: "אני לא יעמוד בזה, בטוח אתעלף ואז יצטרכו לטפל בי... אז עדיף שלא אגיע ולא אפריע... "אז, כמובן שהחיים מובילים אותנו למקומות שאנו צריכים להגיע בדיוק כשאנחנו מוכנים (גם אם אנחנו אפילו לא יודעים את זה)...

 

וכך יצא שבחרתי להתנדב והפנו אותי לעמותה לצורך אחר... הגעתי, שמעתי על הפעילות, אהבתי ויום אחד פשוט אמרו לי להגיע לבית החולים.. ואני פשוט הגעתי. החוויה היתה עוצמתית, לא ממש הבנתי מה קורה, אך מה שנדרש ממני היה לחלק דובונים קסומים עם חיוך גדול על הפנים - בזה אני ממש טובה :) בדיעבד, הבנתי שההבדל בין מה שאמרתי לעצמי לפני לבין מה שקרה בפועל - היה הפוקוס שלי... אם כשלפני שבכלל ידעתי מה זה, הייתי ממוקדת באיך אני ארגיש שם ומה זה יעשה לי... לעומת מה שקרה בפועל, כשהגעתי והייתי שם, הייתי ממוקדת בלהיות בשמחה ועבור האחר, האדם שמולי!

קסמים קורים כשמשנים את הפוקוס!!! יצאתי מוקירת תודה על כל מה שיש לי ❤

בעקבות שיחה בבית החולים:"תחיו את החיים שלכם עכשיו! אין לכם מושג מה יקרה מחר והאם תהיה לכם את נקודת המוצא שיש לכם היום! אם זאת המציאות שלכם היום - מה אתם בוחרים לעשות אתה? אלו החיים שלכם!"

bottom of page