top of page

הישארו מעודכנים

פוסטים אחרונים
דברים נוספים
אין עדיין תגים.

פרופורציות?!


פרופורציות ?!

בחיים אנו מקבלים מכל מיני כיוונים סיפורים, מקרים, סיטואציות של אנשים שחוו, חווים או מכירים אחרים ש...

או חוויות שאנו חווים בעצמנו, בכל מקרה אנו נחשפים ומוקפים בזה. למה לדעתכם, זה קורה?

 

מרבית בני-האדם יענו לשאלה זו:"פרופורציות! אנשים, קבלו פרופורציות בחיים שלכם! שימו לב על מה אתם מתלוננים וממה אתם בוכים/ כועסים/ מאוכזבים וכו'..."

אם-כך, למה את רוב בני-האדם זה מעצבן... למה ישנם אנשים שאומרים: "די כבר עם הפרופורציות. זה החיים שלי ובחיים שלי זה מה שכואב/מכעיס/מאכזב/מתסכל..."

אז הנה התשובה: אם אנשים באמת ייקחו את החיים שלהם בפרופורציות... אז הדבר הבא שיצטרכו לעשות - זה לוותר על הבכיינות, המסכנות והדחיינות... להסתכל על הסיטואציה "הפרופורציה" ואז על החיים שלהם ומפה לשאול את עצמם: או.קיי זה החיים שלי, עם כל מה שיש בהם, מפה לאן אני רוצה להגיע ומהו הצעד שעליי לעשות? ופה כבר יש צורך בפעולה!

אז הנה לכם אנשים יקרים! אפשרות בחירה: להתמקד במה שאין לי ולמה אין לי או בזכות ה"פרופורציות" להתמקד במה אני רוצה שיהיה לי ומה הצעד הבא שלי? בחרו את הדרך שלכם.

המלצה שלי: בחרו במה שמקדם אתכם :)

באהבה

bottom of page