top of page

הישארו מעודכנים

פוסטים אחרונים
דברים נוספים
אין עדיין תגים.

מה זה אימון? הזמנה


בפוסט זה אני מזמינה אתכם לבחור בתהליך של אימון, למה תהליך של אימון? למה צריך את זה? אז בואו נסתכל על זה, האימון האונטולוגי אומר, שהשפה שלנו יוצרת את המציאות שלנו. אנחנו מתנהלים בחיים ומקבלים כל מיני תוצאות, חלק מהתוצאות אנחנו אוהבים, חלק מהתוצאות אנחנו פחות אוהבים וחלק אנחנו ממש לא אוהבים! עכשיו, כל התוצאות שלנו הן בעצם תוצאה של האמונות שלנו, שיצרו את המחשבות שלנו, שיצרו את דפוסי ההתנהגות שלנו / הפעולות שלנו ואז הופיעה תוצאה. האימון האונטולוגי בא ואומר: תקשיבו, אין צורך וזה גם לא עובד לנסות לשנות תוצאה... מה שצריך לעשות זה

 

לשנות משהו בדרך: באמונות או במחשבות או בפעולות... איך עושים את זה? כי אם הפעולות שלנו הן תוצאה של המחשבות שלנו והמחשבות שלנו הן תוצאה של האמונות שלנו – והאמונות שלנו... דרך אגב, אנחנו לא רואים את האמונות שלנו, הן שקופות לנו... אז איך אפשר ליצור שם שינוי? וזהו האימון! באימון אנחנו מדברים על המצוי לעומת הרצוי, מה התוצאה הרצויה שהייתי רוצה שתופיע בחיים שלי, ומה המצוי, מה קיים עכשיו ותוך כדי חקירה והתבוננות עולה האמונה. ואז אפשר להסתכל עליה ואפילו לשנות. וברגש ששם משהו משתנה, אז התוצאה בהכרח משתנה. אז... אם היית רוצה תוצאות אחרות בחיים שלך, היית רוצה להרגיש יותר טוב, או להצליח, להגשים, לבטוח, לאהוב, לשמוח, כל אחד מה שהוא היה רוצה בחיים שלו... אז זאת הדרך שאני מכירה J אני עברתי אותה בעצמי, זכיתי והיום אני יכולה להעביר אותה גם לאחרים ולכן אני מזמינה אתכם ליצור אתי קשר לפגישת היכרות, נשב, נדבר, תשאלו את מה שאתם רוצים ובסוף הפגישה תוכלו לבחור ולהגיד: כן, גם אני רוצה בתהליך של אימון! אז, צרו אתי קשר – מקסימום זה יצליח :-)


bottom of page