top of page

הישארו מעודכנים

פוסטים אחרונים
דברים נוספים
אין עדיין תגים.

כשהחיים לא ממוקדים

כשהחיים לא ממוקדים - יש לכוונן את הפוקוס! WHEN LIFE GET BLURRY – ADJUST YOUR FOCUS


אז מה עושים? .... בוחרים בתהליך אימוני ויוצאים לדרך ליצירת פוקוס והתכווננות. עוצרים להתבונן על מה שיש ועל מה שאני רוצה שיהיה. במקומות בחיינו שהיינו רוצים אחר או טוב יותר שמים את הפוקוס על מה שאנו רוצים! ואז...

 

שמים את הפוקוס על מה שאנו רוצים! ואז... יוצרים את השינוי שאנו בוחרים! כשהחיים לא ממוקדים - יש לכוונן את הפוקוס! כשעולה השאלה: איך נראים החיים שלי, תמונת המציאות האידיאלית שלי? והתשובה מעורפלת, לא ממוקדת... זה זמן טוב לעצור, לכוונן את הפוקוס ולחיות מתוך כוונה לעתיד הרצוי עבורי.

כן, זו זכות לחיות - אך זו חובה לחיות את החיים במלואם! בזכות מישהו, יש לנו את החיים האלה, את המדינה הזאת, את העצמאות, את החירות! האנשים שהקימו את המדינה הזאת עבורנו, עשו הכל כדי שזה יקרה, הבחורים הצעירים, שהתגייסו, נלחמו והגנו על המולדת, כל אותם אנשים שבזכותם המדינה ה"קטנה" הזאת קיימת! יצרו עבורנו עולם טוב יותר, בטוח יותר, עולם שאפשר לחיות בו! חובתנו לעשות בכל יום את הטוב ביותר עבורנו ועבור יקירנו, חובתנו להיות טובים יותר, אדיבים יותר, מודים יותר על מה שיש לנו... להעריך! כל יום נחשב, כל רגע נחשב, כל שמחה נחשבת, כל הצלחה, כל חיוך... הכל נחשב! ולכן, השאלה היא: איך נראים חיי כשאני חי אותם במלואם? ואז... לעשות את כל מה שנדרש כדי לחיות אותם!

bottom of page