top of page

הישארו מעודכנים

פוסטים אחרונים
דברים נוספים
אין עדיין תגים.

מציאות החיים שלנו היא בעצם אוסף תוצאות...


אז איך קורה מה? אני אתחיל מהסוף...

מציאות החיים שלנו היא בעצם אוסף תוצאות שיצרנו לחיינו, לדוגמא: מערכת היחסים הזוגית שלי, המשפחה שלי, המקצוע שלי, ההגשמה שלי, הקריירה שלי, מערכת היחסים עם הבוס שלי / הקולגות שלי, מערכת היחסים עם החברים שלי, התחביבים שלי, הכושר שלי, העושר שלי, האושר שלי ועוד... מחלק מהתוצאות אנחנו מרוצים ואפילו אוהבים ומתוצאות אחרות אנו לא מרוצים ואפילו מתוסכלים וכואבים רק ש....

 

מרבית בני-האדם עסוקים בלשנות את התוצאה והתוצאה לא משתנה ואז לרוב מגיע גם התסכול. מאחר והאמונות שלנו יוצרות את המחשבות שלנו שיוצרות את דפוסי ההתנהגות שלנו שיוצרות את התוצאות שלנו ו... תוצאות לא ניתן לשנות אז כל מה שצריך, זה לשנות את אחד מאלה: האמונות / המחשבות / דפוסי התנהגות.



bottom of page